Alla inlägg den 28 juni 2008

Av Linda - 28 juni 2008 11:29

Bild på "garn" som jag har spunnit själv och färgat själv. :-D Det är roligt!

När jag skulle beställa koolaid och garn att färga, så var det semesterstängt. Tålamod är inte alltid en av mina starka sidor. Så jag köpte karamellfärg och spann vitt "garn". Jag hade oxå i citronsyra för att färgen ska fastna. Jag har ingen aning om vad jag håller på med och jag kände mig lite som en häxa när jag blandade och höll på. (Insert evil laugh here)

Men än så länge verkar resultatet bli bra. :-) Nu ska "garnet" bara torka, så ska jag provsticka sen. Är det torrt än?

Väntar oxå på nästa mönsterdel i sjalsticket. Har det kommit än?

Väntar oxå på garnet jag har beställt. Har det kommit än?

Jag får väl sticka lite medans jag väntar. :-)

Ovido - Quiz & Flashcards