Alla inlägg den 21 juni 2008

Av Linda - 21 juni 2008 16:25

Igår förmiddag drog jag o Fabulous österut, mot Öland. Jag hade skrivit en lista på allt jag skulla ha med mig. Så strök jag hälften av dom grejorna och plockade sen bort lite till och allt fick plats. :-) Fick några regndroppar på mig på vägen dit, men ingen fara. Dock när jag höll på att sätta upp tältet kom det en skur. Mycket typiskt! Men jag fick iaf ordning på allt till slut.

Sen var det midsommar/30-års kalas. Mycket trevligt och gott att äta! :-)

Natten var något kall... men det gick rätt bra. Och på morgonen när jag satt utanför mitt tält med nyköpt kaffeofrukost så kändes det riktigt bra.

Sen var det packa ihop allt och styra hemåt. Himmlen var nattsvart över land... Och när jag kommit över bron började det komma stora iskalla droppar. Hade ju bara drygt 10 mil hem, men det var dom längsta 10 milen nånsin. Det var så jag inte trodde jag skulle klara att köra hem. Jag frös så jag skakade o hela motorcykeln skakade. Skulle ju stannat o träffat släkten på vägen. Men det blev hem direkt istället. Så synd, hade sett fram emot att träffa allihop. Det blev hem och hopp i duschen, varmt, varmt, varmt. Jag tror aldrig jag blir varm igen. :-)

Nu väntar jag otåligt på nästa del i mysteriestickningen.. kommer den inte snart!!!  :-)

En bild på mitt camp.

Ovido - Quiz & Flashcards