Alla inlägg den 18 april 2008

Av Linda - 18 april 2008 15:33

Till slut kom jag in på yahoo. Så det var ju bra.

Men sen blev jag så exalterad och råkade anmäla mig till Mystery Lace.  :-)

Och då var jag ju tvungen att köpa lite nytt garn. :-)

Garnet kommer ifrån Färgkraft och färgen heter Trollskog. Mysigt!

Jag köpte oxå en jättelång rundsticka för jag trodde det skulle bli en stor trekantssjal. Men det verkar bli en typ rak sjal. Det är jobbigt att läsa på engelska, är inte van vid det längre, så då läser jag inte så noga.  Sen stod det oxå att man skulle välja ett ljust garn... ja ja det blir nog bra.  :-)

Men jag fattar inte riktigt det här med yahoo, men det ger sig kanske med tiden.

Ikväll är det scifi på sexan igen. Hoppas dom inte visar samma avsnitt som dom redan visat en gång av stargate atlantis. Man tycker att det inte borde vara så svårt att hålla reda på.

Nu ska jag gå och förirra mig i Trollskogen!

Ovido - Quiz & Flashcards