Alla inlägg den 5 april 2008

Av Linda - 5 april 2008 18:33

En liten hojrunda blev det idag. Det har varit soligt men inte så varmt, så fingrarna o näsan var kalla när jag kom hem.

Datorn är nu under omformatering. Är den färdig snart??   :-)

Fick oxå en trevlig fika hos brorsan med familj.

Har stickat mycket på Talia idag, det blir massa tid över när jag inte har nån datorn att sitta vid. :-)

Ena axeln är stickad o har börjat på ryggen. Det finns en liten förhoppning om att garnet räcker. Enligt mina uträkningar skulle det gå åt 6 nystan o de hade bara 5 i affären när jag skulle köpa.

Måste faktiskt oxå sticka färdigt laceribbon innan jag börjar på juno, för dom stickas på samma stickor. Vet inte heller än vilken färg jag vill ha juno i, eller vad för sorts garn. Det är ju tur man har lite att fundera över...  :-)

Ovido - Quiz & Flashcards