Alla inlägg den 16 april 2008

Av Linda - 16 april 2008 17:27

Hoppsan, har jag börjat på ett projekt till?  :-)

Efter en stunds funderande igår, vad jag skulle ha med på jobbet. Så kom jag fram till att jag ska sticka flipflop sockor! Alltså sockor som man kan ha i flipflopsen med delning mellan stortån och de andra tårna. Och garnvalet blev mitt fina regnbågsgarn. Det är slätstickade sockor så det är lagom enkelt att ha i bilen, går snabbt att plocka fram och lägga undan. Fast hälen kanske jag får sticka hemma. Vi får sen.  :-)

Idag har jag inhandlat ett tält och ett självuppblåsande liggunderlag. Till priset av: 580!!!!!! kronor. :-)

Det är ett fyrmannatält, så jag räknar med att både jag och hojen kan sova där, fast hojen får inget liggunderlag. Kanske en filt isf. Nu återstår bara att köpa en sovsäck, sen är jag klar för sommarens campingsemestrar.


Ovido - Quiz & Flashcards