Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Linda - 26 augusti 2008 19:17

En lite segare dag idag. Men skönt ändå.

Shoppade lite på förmiddagen, efter att knappt ha köpt ett klädesplagg på ett år, så kändes det faktiskt lite roligt att shoppa igen.

Har börjat sticka på ett par raggsockor till pappa, och oj vad det går fort att sticka med tjockare garn!

September månads sockmönster har oxå kommit, två stycken denna månaden. Fina mönster båda två, men känner mig inte riktigt sugen ändå.

Oak leaf och sockor med flätor.

Väntar lite och ser, kanske hoppar jag över denna månaden och väntar till oktobers mönster. Men men, man vet aldrig sånt kan ändra sig fort. :-)

Råkade beställa lite garn i går kväll, från Garnkorgen. Ett garn som jag vet vad jag ska sticka av, ett litet provprojekt. Jag har en klar bild i huvudet av hur resultatet ska se ut, men hur det blir i verkligheten... Och sen ytterligare ett av kaunis effektgarn, jag har visst blivit beroende av det. :-)

Lite stel i benen av joggingrundan igår, men cyklade en liten runda nu ikväll och det kändes skönt.

Ovido - Quiz & Flashcards