Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Linda - 18 juli 2008 21:25

Det bidde en liten liten scarves.

Detta garnet har jag spunnit själv o ett försök att spinna med olika färger, det blev väl sådär bra. Och det blev en liten liten scarves. Alldeles för kort för att kunna användas, men iaf.

Blockningen blev en kamp mellan viljor. hrm och katterna vann...

Först kunde Zorro inte alls förstå att det mjuka tyget som låg på golvet inte var för honom att ligga på. Nåväl, lite på kanten kunde han ju få ligga. Sen när jag vände ryggen till för att ladda in bilden i datorn... Då helt plötsligt låg Agnes och rullade sig på scarvesen... Vad ska man göra? :-) Det går ju inte att bli arg på dom små sötnosarna. Jag får väl skylla mig själv när jag lägger mjuka saker på golvet. Men till framtida blockning får jag komma på en annan lösning. Kanske ett sånt där mjukt pusselgrej som jag sett på andra bloggar. Och ha katterna i ett annat rum...  :-)

Ovido - Quiz & Flashcards