Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Linda - 9 maj 2008 18:35

I morse hade jag en konstig känsla. Jag kände mig stressad av att det snart var helg. Jag har så mycket som behöver göras. Städa, tvätta, tvätta o vaxa bilen, tvätta o vaxa hojen, födelsedagskalas, handla födelsedagspresent(i omvänd ordning), sticka, jogga, sova, klippa gräset, gräva i trädgårdslandet, bädda rent. ööörk. Det blev inte bättre av att skriva upp allt kände jag nu. Jag har hela dagen fått tänka aktivt att det är skönt att det är helg istället för stressigt. Undrar om det är vuxensymptom att bli stressad av ledig tid?

I dag fick jag oxå inbjudan till ravelry, jag är mc-chick där oxå. När jag hinner ska jag surfa runt där. En sak till att bli stressad för.  :-)

Jag har iaf tvättat hojen nu ikväll, t o m under sadeln, jajamensan! Imorgon ska hon vaxas (inte bikinilinjen ha ha ha).


Ovido - Quiz & Flashcards