Direktlänk till inlägg 21 september 2008

Arrrgh

Av Linda - 21 september 2008 13:55

Idag har jag varit och köpt stövlar, som jag har tänkt ha till min kjol. Jag fastnade för de här stövlarna för dom ser lite "pirat"aktiga ut. Arrgh, walk the plank!

Jag är glad för att modet är att ha stövlarna utanpå byxorna. För det betyder att jag kan hitta stövlar som passar. Utan byxor utanpå. För jag har ganska tjocka muskulösa vader, men nu kan jag hitta stövlar. :-)

 
 
HELENA-RUTAN

HELENA-RUTAN

21 september 2008 14:58

Ooh! Snygga! :D Vad har du för skostorlek? (Om man får fråga?) Jag har varit på jakt efter några snygga stövlar i flera år! Köpte ett par för ca 3år sen som prislappen fortfarande sitter kvar på för det blev för hög klack.. ;S Jag kan inte gå i dem. Jag har ganska stora fötter i förhållande till min längd, svårt att hitta snygga utan klack som jag tycker om.. Kommer för sällan iväg till nån skoaffär också och kan inte beställa skor då passar de absolut inte.. Har ganska smala men långa fötter. Men jag hoppas jag trillar på några nån gång som passar. :) Blev värsta romanen den här kommentaren! ;)

http://helena-rutan.blogspot.com

 
Ingen bild

mc-chick

21 september 2008 15:19

Jag har stl 37, köpte dom på din sko för 499 kr. Visst var det lagom hög klack! Jag får bara ont fötterna av för hög klack. Dom hade många olika stövlar där. Men sen vet man ju inte hur länge de håller... Men jag är iaf nöjd! :-) Hoppas du hittar några som passar dig.

 
Frida

Frida

21 september 2008 17:55

Snygga stövlar! Passar ju jättefint till kjolen!

http://fridala.blogspot.com

 
MammaPuhStickar

MammaPuhStickar

21 september 2008 18:39

Snygga! Det är alltid ett dilemma att hitta snygga stövlar till ett sjysst pris. Instämmer med Frida. Superfina till kjolen

http://mammapuhstickar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

mc-chick

21 september 2008 19:09

Tackar! Nu ska jag bara hitta tillfälle att ha det på mig. Hm... :-)

 
Ingen bild

Christina

21 september 2008 20:22

De är ju supernajs!!

 
Ingen bild

Christina

21 september 2008 20:41

Förresten, tänkte messa men sen du ändå funderade på ett tillfälle att ha dina stövlar...vad sägs om en cocktail/mocktail (för de som inte dricker) afton den 4:e oktober. Tänkte fixa lite käk och sen har Low season combo release fest på de luxe. Sugen? Perfekt tillfälle för fina stövlar ju ;)

 
Ingen bild

mc-chick

21 september 2008 21:19

Oj så trevligt!! Så klart jag kommer, med stövlar och allt. :-)

 
HELENA-RUTAN

HELENA-RUTAN

21 september 2008 22:07

Okej, storlek 37.. Kunde gissat på att de var små och söta ;P Jag har ca 39 i skostorlek.. FAST jag bara är 163cm lång. Ser hemskt ut när man har fel skor. Iaf, snygga stövlar säger jag igen! :) Ser ut att vara en lagom klack som du sa, tillräckligt höga för att se att det är klack men tillräckligt låga för att gå i.. *ler*
DIN SKO händer att jag handlar i så bra att du sa att det var där, kanske jag ska hålla utkik efter stövlar om jag kommer dit. :)

http://helena-rutan.blogspot.com

 
Ingen bild

mc-chick

22 september 2008 18:36

Jag är ju bara 1,56 så det är ju roligt att ha lite klack så man blir lite längre. :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 5 november 2008 17:57

Är gräset grönare på andra sidan? Jag har flyttat min blogg hit. ...

Av Linda - 4 november 2008 19:02

Idag kom novembers fibrer från Spinspiration. Östersjön! Härliga gröna färger. Oj oj vad skoj! Ska bara spinna färdigt Röda Havet först, har spunnit ungefär hälften. Det går inte så fort, men det är roligt! ...

Av Linda - 3 november 2008 15:00

Det blev till slut så att jag igår: repade upp festivalsjalen, tänkte att det här med spetsstickade sjalar nog inte är för mig. Och så började jag på en annan spetsstickad sjal... :-) Konsekvent Va??!! Sen började jag oxå lite på ett hemligt projekt....

Av Linda - 2 november 2008 13:22

Är det bara jag som känner så här efter man är färdig med ett sticke? Det känns tomt och oroligt, ingen ro att sticka på nåt annat. Surfar runt efter mönster att börja på men inget känns bra. Kan man kalla det Post FO Syndrome? Nästan som en liten...

Av Linda - 1 november 2008 16:43

Estes Vest är klar! Mönstret kommer från Inteweave Knits och garnet är Malabrigo Merino. Jag bara älskar denna väst! Så mjuk o gosig och varm o fin. Och alldelles lagom oxå....

Ovido - Quiz & Flashcards