Alla inlägg den 26 september 2008

Av Linda - 26 september 2008 14:30

Jag är kär i det här garnet. Malabrigo Merino. Det ska blir en lite tjockare väst. Undrar hur länge jag kan hålla mig innan jag börjar sticka. Borde ju sticka färdigt lite annat först. Men det är så mycket man borde.  :-)

Det blev en härlig hojtur oxå, solen tittar fram mellan höstlöven. Garnet köpte jag på Umbra.

Av Linda - 26 september 2008 12:33

Igårkväll var jag och såg Nationalteatern och det var sååå jäkla bra!!!!!!!! Helt underbart. Idag är jag ledig och har spenderat förmiddagen med att spela guitarhero. Och det var sååå jäkla roligt!!!!!!!      :-)

Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta hojen till stan o kanske handla lite garn... till ett mönster från nya numret av interveawe knits som jag råkade köpa. Mmmmm det blir nog så.  :-)

Ovido - Quiz & Flashcards