Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Linda - 22 mars 2008 17:13

Nu har redan aprilmönstret kommit. Det är ett mönster som jag har tittat på innan och haft på villstickalistan. Så det ska bli jätteroligt att börja på dom. Men sen håller jag ju redan på med tre par sockor... och en sjal... och en tröja... och sen ska jag sticka Talia har köpt garn och allt.  :-) och sen vill jag sticka Lace ribbon har ett jättefint garn till den.  :-)   Jag har fastnat lite i börjapånyasakerträsket, och ingenting blir färdigt just nu.

Mr greenjeans koftan har fått ett nytt hem. Den var sorgligt nog hopplöst för liten till mig. Jag har inte hört än hur den passade "på riktigt" på nya ägarinnan, så vi får se.

Det har snöat litegrand här, men inte så mycket, jag hoppas det kommer lite till så jag kan åka skidor och att det sen smälter bort på tisdag. :-)

Det blev oxå strömlöst igår kväll, mitt i sci-fi fredagen på sexan. När det äntligen är nåt på tv som jag vill se... hmpf!

Hm.. ska jag sticka färdigt nåt.. eller kan jag börja på nåt nytt... kanske bara en grej till... :-)

Ovido - Quiz & Flashcards